Shopping cart

קידום באינסטגרם – למה זה חשוב?

העניין האדיר סביב אינסטגרם והכמות ההולכת וגדלה של משתמשים שמתחילים להתמכר לשימוש בה, הפכו אותה לאחת מהרשתות החברתיות החמות ביותר בעולם, ובעיקר בישראל.

עסקים רבים החלו להבין את חשיבות השימוש בפלטפורמה כבר לפני
מספר שנים, וכך מיקמו את עצמם עם כמות גדולה של עוקבים כבר
מימיה הראשונים של האפליקציה. אך גם עסקים שטרם ביצעו את המהלך ומבינים שקהל היעד שלהם נמצא שם, מתחילים לתהות ולבדוק בכדאיות ההתחלה של קידום באינסטגרם.

הסטורי של אינסטגרם, לדוגמא, הפך לאחד מנכסי הנדלן הפרסומיים החמים ביותר כיום. כמות הגולשים שצורכים את התכנים בסטוריז עלה בצורה חדה משנת 2018, והיכולות שלנו לבצע קידום ממומן באינסטגרם, גם בתוך הסטורי, הופכת את הכלי הזה לרלוונטי ונכון למספר רב של עסקים.

וכן, יש קידום ממומן באינסטגרם! וכן,
יש גם אפשרות לפרסום בתוך הסטורי!

אפשר לסמוך על פייסבוק שתדע למקסם את הרווח מהתנועה
של אינסטגרם ומזמן הגלישה הגבוה בקרב הגולשים של אינסטגרם.

קמפיין ממומן באינסטגרם נותן לנו אפשרות להגיע לקהלים מפולחים היטב ורלוונטים למותג שלכם, גם על ידי שימוש בכלי הפילוח והפרסום של פייסבוק.

העובדה שמלבד פייסבוק ואינסטגרם, פייסבוק יודעת לצבור ולנתח מידע עליכם ועל ההעדפות שלכם גם דרך וואטסאפ, וגם דרך רשת האפילקציות ששותפות עם פייסבוק, הופך את יכולות הטירגוט למדויקות וחכמות.

בתור מפרסמים ובעלי עסקים,יכולות ההגעה האלו לקהלים מהוות את ההבדל בין קמפיין מוצלח לקמפיין שלא צלח.

אז האם האדם הנכון, או הלקוח הנכון עבור העסק שלכם, גולש באינסטגרם?

# באינסטגרם יש קהל מגוון, בין גילאי 13 ועד גיל 50

אינסטגרם מזמן לא שייכת רק לצעירים.
לאור הפופולריות העצומה שלה, הפוסטים הקצרים ומוכווני התמונה והחיבור לממשק של פייסבוק, היא הפכה לרשת חברתית מובילה ברוב פלחי האוכלוסייה.

קידום באינסטגרם יכול למשוך מגוון רחב של גולשים שמחפשים
מידע על אוכל, קעקועים, כוכבי נוער, כוכבי ספורט, עיצובים ועוד.
ז"א הגישה שאנשים מחזיקים בה שזוהי רשת צעירה של אנשים עד גיל 20 או 25, כבר ממש לא רלוונטית.

אם ניקח לדוגמא קהל מסוים, שפים וטבחים של מסעדות בישראל,
ונבדוק את חתך הגילאים שלהם, שעומד על 25-50+, נגלה כי כולם נמצאים באינסטגרם. הם כולם משתמשים באינסטגרם באופן קבוע, בודקים את החברים שלהם, המתחרים והקולגות שלהם ומעלים תמונות בעצמם.

אם קידום באינסטגרם של המוצר שלכם רלוונטי לקהל הזה,
גברים בגיל 25-50 שמתעניינים באוכל ובישול, אז זו יכולה להיות פלטפורמה מצוינת עבורכם לפעילות.
וזו רק דוגמא אחת לקהל.

# אתם יכולים להגיע ללקוחות שלכם
באינסטגרם דרך החיבור של פייסבוק

אינסטגרם שייכת לפייסבוק ועל כן אתם יכולים לבצע חיבור ישיר בין חשבון הפייסבוק לאינסטגרם. זאת אומרת שאם אתם עסק פעיל שניהל כבר פעילות בפייסבוק וצבר קהל לקוחות, תוכלו להגיע אליו גם דרך אינסטגרם כעת.

המשמעות השיווקית של זה היא עצומה – מכיוון שאתם יכולים לתכנן קמפיין שעובד גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, ולבדוק איזה מהם עובד טוב יותר ומביא תוצאות טובות יותר בעזרת קידום באינסטגרם.

זאת אומרת, לפני שאתם משקיעים משאבים רבים בקידום באינסטגרם, תוכלו להפריח קמפיין של בלון ניסוי ולבדוק האם באמת הקהל שמעניין אתכם מגיב לפעילות שלכם.

# מה תחום העיסוק שלכם?

אינסטגרם היא רשת חברתית מבוססת וויזואל, ולכן אינסטגרם
מתאימה מאוד לעסקים שיש להם נראות גרפית חזקה או לחילופין אפשרות להעלות תמונות שיעשו לאנשים טוב ונעים בעין.
עסקים רבים מנהלים פעילות באינסטגרם ובאים מתחומים שונים –
החל מייצור ארגזים למסיבות, קייטרינג, מעצבים גרפים, אדריכלים,
חברות אירועים, תופרות ומעצבות וכדומה.

# אינסטגרם זה גם כלי תדמיתי

היתרון המובהק לתמונות חזקות ויצירתיות, הופכות את האינסטגרם לקנווס שמציג תיק עבודות שלנו ושל העשייה שלנו.
אם המוצר או השירות שלכם יכול לעבור בעזרת וויזואל חזק ומעורר עניין, תוכלו לייצר פעילות תדמיתית שתייצר את הרושם ואת הפאסון
שאתם רוצים לשדר מול קהלי היעד שלכם.

אז איך מקבלים החלטה האם כדאי לבצע קידום באינסטגרם לעסק שלכם?

מתקשרים אלינו לקבלת יעוץ מקצועי ואישי לעסק שלכם.

כל עסק הוא עולם בפני עצמו ומתאים לו סוג אחר של פרסום.
קידום באינסטגרם זה הדבר הכי חם היום ואין סיכוי שאתם לא נמצאים שם!

Post Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *